Alltså

Jaha vad tyckte ni om vinnar låten då?

ALDRIG i mitt liv att jag trodde att den skulle vinna :S     tycker inte att den va värd det...men sammtidigt så är jag glad att inte fågelskrämman med "snälla snälla" vann! Nae alltså jag är helt chockad......trodde verkligen att det skulle stå mellan Måns,alcazar och EMD...men icke....besviken är jag faktiskt....som faaaan...hmm...aja..

Nu håller jag på att koka vatten som jag sen ska kyla ner igen....för pappa ringde förut och sa att vi absolut inte på dricka valdemarsviks kommuns vatten...nehe tänkte jag....satte mig och kollade på nätet och visst var det sant....nån jädra förorening trodde dom så ska man använda vattnet så ska man koka det först.....så nu håller jag på men det så att våra djur f¨r vatten och så att vi kan borsta tänderna...sen stod det att för att bli av med "bakterierna" i vattnet så skulle dom höja klorhalten så vattnet kanske inte kommer att lukta så gott ett tag....funderar på hur länge...har varit inne på näten för dom skrev dom skulle uppdatera så fort dom vet något men inget finns skrivet ännu så det är väl bara vänta och se! så j'ära kul!!!!!!!!! INTE

Har varit ute hos bettan idag nästan hela dagen och busat med barnen och självklart så bjöd Bettan på mat och det var såååå jäääääävla gott alltså...måste ha receptet!

Och en sak som jag har glömmt att nämna för er är att bigBrother har börjat att gå i repris och jag är helt såld....det träliga är att det går i veckorna mellan 23-01 på nätterna....och jag tvingar mig själv att ligga vaken och kolla på det....tror att det är från 2003...linda rosing är med iallafall och shiiiiit så btra mycket bättre hon ser ut där än vad hon gör nu...man ser verkligen att hon har gjort mycket med sitt ansikte....hon var mycket sötare förut kan jag ju lova!

Ne dags att gå och kolla vattnet och kyla ner det!

Puss hejjeeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0