Tisdagkväll

Jaha å ligger man i sängen efter en hel dag i solen...underbart har det varit...åkte till gusum vid 9 tiden åkte till birsa och möte mamma där...köpte bröd och vattenmelon...åkte och hämtade Edwin...och sen ner till birsa för att köpa en liten pool så att trollen kunde svalka sig underdagen....och även jag hoppade i den och svalkade mig för det vart varmt i solen och jag har bränt sönder magen...gaaahhh!

Jag åkte väl hem vid halv 3 tror jag...gick och la mig för jag hade sån huvudvärk....hade nog inte druckit tillräckligt tror jag....så jag vilade en stund sen satte jag igång och röjde lite här hemma....städade balkongen och skruvade isär bordet på balkongen för det tänkte jg att jag skulle slipa och olja in imorgon....börjar inte jobba förns vid 3 så jag ska se till att få lite gjort på dagen!




Hugo leker i den lilla poolen som vi köpte idag till barnen!



Edwin busar för fullt i vattnet



Jonna lade sig i skuggan mellan varven för hon tyckte det var varmt i solen


Idag blev det vattenmelon till kvälls mat...nam nam nam nam nam...Lydia tyckte med att det var gott:)

Ne nu ska jag ta och lägga mig och sova...känner mig rätt slut...om ändå älsklingen kunde ligga bredvid och killa mig på ryggen tills jag somna :) Saknar dib babe!!!!

Puss pusss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0