Sol sol sol

Guud vad jag inte hinner blogga så mycket nu känner jag men det är inte så lustigt för antingen så jobbar jag eller så är det soligt eller så är macke hemma :)

Idag har jag varit ute på ekön med mmma och maggan.....var varmt men det fläktade jätte skönt men det får man ju sota för nu när man kom hem för jag ser ut som en kräfta :) blir ju så när det inte känns att solen tar...men men lika bra att passa på att sola medans man har ledigt :)

Imorgon kommer dom och hämtar mig vid 9 igen så drar vi ut till havet ocg badar...hoppas jonna och barnen följer med också :) mys mys

Nae nu ska jag ta och smörja in mig och sen ta och sova...är helt slut!


Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0