Nae

Nae idag har det inte varit någon bra dag faktiskt...skit väder typ hela dagen,dåligt humör och ingen lust med något..men ändå fruktansvärt rastlös
och tant röd kommer nog o9ch hälsar på vilken dag som helst...visst kom bara så jag får några mer skit dagar....gaaaaahhhh!!!! inte på bra humör idag

sms:ade med macke förut och skrev  att jag saknade honom ochatt jag låg i soffan och kände mig ensam...då fick jag tillbaka:
"Och jag saknar dig otroligt mycket gummsan! Inte ska du känna dig ensam du har ju migom än långt borta för tillfället men jag finns ju alltid där ändå"

Guuud va det värmer att höra sånna saker en dag som denna


Imorgon är det jobb 11-02 och lördag 12-22 och söndag 12-22...känns ju sådär måste jag faktiskt erkänna...men jag har ju varit ledig i 2 dagar nu så det är bara att bita ihop

Ne nu ska jag lägga mig och försöka att sova så att man är utvilad imorgon när det är dags för jobb!




Idag är det 14 dagar tills min babe kommer hem
Älskar dig Marcus!!!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0