Läsning

Ja det har jag tillbringat dom senaste  minutrarna med...

Var på Ica tidigare idag och så såg jag i tidningstället att det fanns en bilaga med aftonbladet med en bild på Cajsa....det bara sög till i magen när jag såg den..var ju tvungen att köpa den....det var en aftonbladet efterlyst tidning där dom skriver om stora fall...och då har dom skrivit om cajsas fall


Satt och tjöt som ett barn när jag satt och läste igenom det...det är så tragiskt och jag känner sån saknad




När jag satt och läste igenom allt så kände jag som sagt saknad....och jag kände mycket hat...mycket hat...

Han som gjorde detta har sagt
"Det dummaste jag har gjort är att jag var otrogen mot min fru"
 Men då förstår jag inte hur han tänker för det dummaste han har gjort är att han har våldtagit 2 unga tjejer och den ena mördade han dessutom

´´Fem knivhugg i halsen,innan han slutgiltingen dödar henne genom att slå en 12 kilo tung sten i hennes huvud´´

och han säger att det dummaste han gjort är att vara otrogen....

HAT!!!

Förstår inte vart tiden tar vägen....det har gått lång tid nu men det känns fortfarande som att det var igår...känns i hjärtat

Jag vill skriva så mycket mer men jag orkar inte för tillfället:(


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0