Idag igen

Ja då var det dags för jobb idag igen dårå..wweeee :)

Ikväll blir dte nog drag...har många bokningar tills fotbollen är och det lär väl droppa in några fler skulle jag tro...men kul blir det :):)

Vaknade vid 10 imorse av att hemtelen ringde....och det var ju min älskade....åhhhhh....inte pratat med honom på 6 dagar typ så det var väldigt uppskattat att han ringde :) Gick in på nätet för att kolla om dom visar fotbollen på någon kanal i Norge och det var ju ett hekvetesjobb att hitta :) men det ser uit som att dom visar den iallafall så att älsklingen+fler kan dricka öl och kolla :D


Ne nu ska jag ta på mig strumpor och bege mig till jobbet....'''


Puss pussss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0