hej hej hej

Nu är det dags för mig att sova strax så att man orkar jobba hela dagen imorgon...var ju lagom trött imorse :)

Var och köpte matta till balkongen idag föresten...en grå vart det...ska fixa med den imorgon innan jag drar till jobbet...är ju lite att skära till min så händig som jag är så är det nog inte några problem...hehe...kommer bli super fint iallafall tror jag!

Har suttit med Spotify nu på kvällen och fixat lite spellistor......guuuuuud va bra det är alltså...finns alla låtar...slipper jag vara olaglig liksom :) perfekt för mig!!

Guuuuuud vad jag saknar min älskling idag....har längtat efter honom ända sen jag öppnade ögonen imorse...men det är säkert bara för att jag vet att han snart kommer hem...även om det bara är en snabb visit ...får ju iallafall sendera midsommarafton ihop och det är jag så glad för så!!

hehe Stoffe hade skrivit till mig idag på Facebook att jag är så välkommen dit och umgås om jag har tråkigt nu när Macke inte är hemma....det är tur att man har en omtänksam släkt alltså :) så i veckan när jag är ledig blir det nog att åka dit en sväng och ta en kopp kaffe!

Ne nu ska jag sova...klockan riner kl 9 imorgon...bara upp och hoppa!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Va e spotyfy?????(felstavat)

2009-06-13 @ 07:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0