hallå hallå

 Gladmidsommar på er alla!

Nu ska jag och älsklingenb åka till Gusum för midsommarmiddag med min familj och deras familjer :D

Har precis bakat en hallon paj som jag ska ta med eftersom att mamma gjort en efterätt som inte Macke kan äta så då ställde jag mig och bakade...tror nog att det inte bara är macke som kommer äta pajjen som serveras med vaniljsås:D

hehe just det min älskling gjorde slingor på mig igår :D så¨snäll han är som hjälper mig....men det blev mycket...han vill nog att jag ska vara hel blond...men bra vart det :) Inte många pojkvänner som ställer upp och gör det inte :) hehe

Ne nu är det dags att åka!

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0