Godnatt

Ja innan jag säger Godnatt så tänkte jag skriva lite om dagen

Började med att klockan rigde vid halv 8....klädde på mig och gick ut med Lyda....sen in och duscha och föna och platta håret och så skullle jag hinna att göra scones där imellan med...heheh :) men jag hann men dte var inte riktigt klart när Ida kom vid typ 9 :)

sen åkte vi till Gusum vid typ halv 11 kanske för att sen åka vidare till Linköping.....gick lite i affärerna sen vr det Ikea som lockade :) hittade ju som vanligt lite smått och gott......Bästa köpet var nya lampor till vardagsrummet...gudomligt fina...men lite dyra..men va faan :) sen vart det lunch på Chili vilket var väldigt gott...

sen åkte vi till rusta och plantagen sen vidare hem..packade upp grejerna sen la jag mig på soffan för jag kändemig inge vidare....gick och hämtade täcket och kudden och bäddade ner mig och kollade på fotollen.....och sverige vann ju :)
Lydia och katten låg ju med och sov i soffan typ på mig :)
sen var det greys...och det var ju inte lite tårar som rann ner för kinderna....usch så sorligt det var....fick ont i hjärtat!!!!!

Guuuud vad jag saknar min älskling just nu.åhhh...fyyy....vill att han ska vara hemma nuuu :(

Ne nu ska jag sova!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0