Godkväll

Då är man hemma och klar för sängen då!

Jobbat hela dagen...ja jag lyckades ta mig ur sängen imorse som tur va...och vet ni...imorgon blir det ingen sovmorgon här inte...jag har tvättstugan som börjar kl 7 imorgonbitti....det är den eller en tid om EN VECKA!!!! Bara att gå upp tidigt och se glad ut på sin lediga dag :) :)

Imorgon efter middag ska jag upp till mamma och busa med mina små trollungar...ÄNTLIGEN! Saknar dom ju så in i bomben!!!!!! sen skulle vi till Tette med och då får vi hoppas att deras lilla gryn är vaken denna gång jag är där :)


*gäääääääsp* Nae nu säger ögonen att det är dags at5t sova





föresten så ska det blir dåligt väder imorgon....jag som vill ha soooooool


Sol och värme vill jag haaaaaa

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0