God kväll

Eller godnatt kanske man ska sga för klockan är ju faktiskt över 12 :)

Det är dags att sova snart...men jag jobbade kväll idag och då är man rätt pigg när man kommer hem vid typ halv 11.....så jag ställde mig och vek ochla in all tvätt...det var rätt duktigt tycker jag för då slipper jag det imorgon :D

Ledig imorgon och på torsdag så jobbar jag arslet av mig i helgen...uuuunderbart! Imorgon är det städning som står på schemat...hört att det ska bli dåligt väder  så då kan man ju lika gärna passa på att städa för det finns inte så mycket annat att göra iallafall :)

Idag på jobbet så hade jag ett bord med "affärsmän" När dom skulle gå s kom den ena fram till mig och sa att jag verkligen passade för det här jobbet och att han aldrig hade träffat en så glad och trevlig servitris...man blir ju glad över att höra sånna saker ibland...kan man leva länge på :)


Ne nu ska jag lägga mig och kolla BigBrother repris och försöka att sova!


Guuuuuuuud vad jag saknar min trollungar....har inte sett dom på evigheter känns det s9om ju.....blir nog kanske att åka upp imorgon eftermiddag och leka lite med dom :)

Och så har jag saknat min babe nåt så fruktansvärt idag...värsta dagen tror jag...hppas tiden går fort tills han kommer hem....jag behöver honom!!!!



Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sofie

Vad kul att du vill det! Tänkte fråga Ida oxå om hon vill, så kanske vi kan ta nån dag kväll här hemma alla tre med smink o grejjer :) Ha det så bra!

Kram Sofie

2009-06-03 @ 13:11:25
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0