det skrammlade

jaha idag så kom det in många tusenlappar på kontot....underbart med att få tillbaka på skatten :)


Imorgon är jag ledig så då ska mamma ida och jag åka till IKEA och bara strosa runt och shoppa...underbart ska det bli att ha en heldag med dom bästa :)

Kom hem från jobbet för lite över en timma sen...vart lite att göra på kvällen så det var kul!  dax att gå och sova snart ska upp vid 8 imorgon ska hinna gå ut med Lydia och göra iordning mig till kl 9 för då kommer Ida hit och så ska vi käka frukost ihop...ska göra scones och te tänkte jag...nam nam nam ...skönt att slippa äta själv :)

Inside har varit min vän nu ikväll...haft fruktansvärt ont i magen och den hjälper verkligen....i 12 timmar tilloch med :)

ne dags att sova så man orkar med en heldag imorgon!

Saknar min babe jätrte mycket och jag längtar tills nästa torsdag och han kommer heeeeeeeeem....mysa sönder honom!!!!!


Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0