dan före dan

åhh jag kan inte sova...är helt uppspelt :)  Imorgon kommer han heeeeeeeem!! Åhh guuud vd jag har längtat!
imorgon kommer jag att vara på så jäkla bra humör!
Måste gå upp skapligt ...måste byta sängkläder så att inte älsklingen kriverar...Lydia ligger ju på hans sida om nätterna när han inte är hemma :)
Tvätt tid har jag vid halv 11...slänga in 2 maskiner bara...tvättade undan lite idag...iallafall så ska jag tvätta det sista och sen ska jag upp till mamma o pappa runt 12 och då hoppas jag att min bror+familj är kvar så att jag får träffa dom och prata lite tårta och mysa med dennis och alvin!
sen så ska jag dra mig in till stan...vet inte hur dags dock....har lite grejer som jag måste handla på stan innan jag hämtar min älskling!


nE NU SKA JAG FÖRSÖKA ATT SOVA!!


pUSS SPUSSS

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0