Däcka

Ja nu är det dags för mig att däcka i sängen...mår skit...känns som att man kommer bli undersjuk om några dagar vilket jag inte hoppas på för jag har inte tid att bli sjuk...jobbar hela helgen +  att det kommer vara mycket nästa vecka och nästa helg är det karnebåtfestival så jag har verkligen INTE tid att bli sjuk.....får hoppas att det är allergin som spökar och inget annat

Ne nu är det dags att sova så  man pallar med ett 16 timmars pass nimorgon!






Har jag försten sagt att Ken Ring kommer till jobbet och spelar imorgon kväll) Ken kommer alltså till lilla Vldemarsvik då han har turne och promotar sitt nya album...kommer nog bli jävligt roligt tror jag :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0