då så

Jaha då har man jobbat sina 13 timmars för idag...bara imorgon kväll kvar att jobba sen är jag ledig i 3 underbara dagar! och på onsdag kommer jag vara som ett barn dan för julafton...hehe...känner det kommer krypande redan nu :) hehe

Imorgon ska jag faktiskt gå upp skapligt och försöka mig på att få dit mattan på balkongen för just nu så står den bara i hallen och tar plats! men imorgon ska den fasiken dit vare sig den vill eller inte :) och så ska jag upp till mamma o pappa en sväng innan jag börjar jobba...börjar jobba vid 3 så jag åker väl till dom runt 11 kanske så jag hinner hem emmellan och piffa till mig!

Jsag har ångest....måste hitta en klänning till det stundande bröllopet i Augusti....och nu tänker ni att det är ju för sjutton typ 2 månader kvar...men 2 månade är kort tid för mig då vi har högsäsong på jobbet under juni juli augusti och att man inte är ledig så många dagar...och man har inte sån lust att sätta sig och åka till stan när man väl är ledig...
och så hittar jag inte den jag vill ha liksom...har en bild i huvet på hur jag vill att den ska se ut men det finns ingen liknande...gaaahh...aja det blir nog bra :)

ska träffa Carro någon dag med så jag får höra vad hon har för ideer till bröllopstårtan :)

Ne nu ska jag lägga mig....upp skapliugt var det imorgon ja :)

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0