kan inte sova

Borde sova nu för jag ska upp tidigt imorgon...men jag kan inte...

Det är så mycket nu....
Macke ringde förut innan jag skulle lägga mig....och mina tårar bara sprutade när jag pratade med honom....det är aå mycket irritation som vill ut om dagarna men jag håller det mesta inne,men förut när jag pratade med min älskling så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna...
skulle kunna ge vad som helst för att få ha hnom hemma nu...behöver verkligen en kram....och vad tröstar inte bäst som en kram från min älskade...
Han är den som får mig att må bra,han får mig att bli glad när jag är ledsen...jag älskar honom mer än det går att beskriva...utan honom skulle jag inte vara någonting!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0