Åhhhh

Åhh vad dålig jag har varit med att skriva blogg på ett tag...men just nu är det bara jobb och macke som gäller..hinner inte med mycket annat!

Igår var jag ledig så då åkte jag och älsklingen till Kolmården och var där hela dagen...åkte vid 11 och var hemma vid 8.....skönt med en heldag tillsammans....var mycket mysigt om dock varmt som attan ibland...och jag hade kollat vädret på måndagen och det skulle inte bli så varmt utan rätt svalt och molnigt...men det  var det dock inte...och vi var ju inte själva där direkt om man säger så....folk överallt kan man ju säga!

Vi sitter nu och funderar på vad man ska hitta på idag....vi har inte kommit på någotän direkt....varmt är det men jag känner inte för att åka och bada .....får se...kanske bli arr åka till fyrudden och äta glass och kolla på båtarna.....det kan vara rätt mysigt det med :)

Imorgon börjar jag kl 3 och vid 10 ska jag på massage i 70 minuter...oljemassage...låter ju inte ett dugg skönt :)

Ne nu ska jag gå in till älsklingen och se om han har nåt förslag om man vi ska göra....ja jag sitter ju på balkongen just nu...i skuggan :)


Pudsss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0