Mätt och belåten

Ja mätt och belåten kan jag ju lova att jag är....gjorde skinksallad och vitlöks bröd till kvällsmat och oj oj oj vad gott det var...är nästan så att jag rullar fram...hahahahahahahaha....macke är ju sjuk så han fick ju inte i sig så mycket...men lite åt han iallafall.

Var inne hos Thias och Carro förut....var väl kvar till halv 8 eller nåt...vart ju bra sugen på att dricka :) Men ska ju upp skapligt imorgon och ska man gosa bebisar så vill man ju inte vara bakfull direkt! Ska träffa ida vid halv 11 imorgon och så styr vi bilen mot ringarum!
Sen på kvällen blir det mys med massa gott och såklart mia och klara :)

Ne nu ska jag nog ta och lägga mig....vart ju trött såhär efter maten :)


Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Vg

ja hade ju varit massa kul om du varit kvar o supit till med oss andra ;) var ju länge sen! Men som sagt, har hört att bebisar inte diggar bakis andedräkt ;D

2009-01-25 @ 11:40:47
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0