faan

Jag blir tokig.....men nu ska...jag försöka att lägga det åt sidan för en stund



Sitter här i soffan och gör inte så himla mycket...slappar...kan vara skönt det med....har tvättat idag så ska snart gå ner och hämta kläderna och vika och lägga in....men ni...visst finns det inget tråkigare än att para ihop strumpor...och ALLTID så försvinner några så man står där men typ 4 som inte passar ihop...lustigt det där tycker jag!

Jaha föresten den 8:onde Februari åker min älskling till Norge och jobbar i 2-3 veckor.....förstår ni eller....jag kommer ju typ att dö....hatar när han bara åker iväg i några dagar men nu är det upp till 3 veckor...kommer ju bli jätte jobbigt ju...hatar ju som sagt att sova själv hemma...men men vad ska man göra....han måste ju göra något.....så är det någon som vill fira AllaHjärtansDag med mig??? Kul att sitta hemma själv en sån dag då :( Jag kommer ju sakna ihjäl mig efter min älskling...gaaaahhhh


På fredag ska vi antagligen åka upp till Sthlm och vara där tills på lördag....mackes polare och hans tjej ville vi skulle komma dit och umgås,kolla på läögenheten och äta gott...MEN ända minuset är ju att jag ska köra dit och jag har ALDRIG kört i sthlm så vi får väl se hur det går....sen har man ju en pojkvänn bredvid som typ tror att det är han som kör .) sitter och säger hur jag ska göra osv....för faan låt mig köra hur jag vill :)

Ne nu är det dags att ta tag i tvätten!

Puss hejjee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Anonym

fy va jobbigt...3 veckor=(..men jag kan fira alla hjärtans dag me dej vännen=))=

Puss puss

2009-01-28 @ 18:13:49
Postat av: Anonym

vem kan denna mystiska kommentar vara ifrån då??? :D

2009-01-28 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0