Trallaaa

Jaha då har man tvättat klart....var ju tvungen att tvätta så att han har ett par uppsättningar kläder att ta med sig så vi har tvättat hela dagen...weeee..

Har precis kommit hem från mackes pappa...var där och hämtade en resväska och lämnade min data så ska han fixa lite med den så att den funkar kanon när älsklingen tar den med sig så att vi kan prata lite över internet....typ varje dag :D
Var på affären med och handlade lite...blir lasagne ikväll till mat...sååå jäkla gott....men självklart så glömde jag att handla hundmat när jag va där så det blir att åka en sväng till...hatar när jag glömmer saker och ska behöva åka igen!


Idag har jag varit lättretad hela dagen och brusar upp för inget...men det har väl med vissa saker att göra....han åker ju liksom imorgon och jag får inte se han på 3 veckor....jag kriverar + att jag har den där roliga veckan! :(

Jag satt och läste runt lite på olika bloggar förut och kom in på en blogg omen 16 årig tjej som väntar barn....alltså jag har absolut inget emot det men samma dag som hon gjorde grav test så skrev hon in det i bloggen....alltså ska man typ inte vänta lite tills att dom där "kritiska" veckorna är över innan man skriver in det i bloggen så att alla kan läsa? Eller är det bara jag som tycker det?

Ne nu är det väl dags att åka till affären igen då *suck*

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0