Torsdag

Jaha då var det torsdag då och bara 16 dagar kvar tills älsklingen kommer hem :)

Har precis varit nere på bageriet och köpt semlor som jag ska ta med till tette :) Väntar på att mamma ska komma så ska vi hämta upp mormor och sen åka till Ringarum!

Inatt har jag sovit hela natten faktiskt....somnade väl vid ett kanske och vaknade vid 8 av att en idiot i en lägenhet här höl på att spika upp nåt...sååå lyhört så det finns inte...men man kan väl faan vänta ett tag iallafall man behöver inte spika kl 8 på morgonen!!!!!

Snö har det kommit med :) Var ute och lekte med Lydia förut...hon älskar snö...passade på att borsta av bilen och flytta den så att dom kommer åt att ploga! åhhh jag älskar snö...sååå mysigt!

Längtar tills ikväll då jag har dejt med min babe på msn :)haha...larvigt det lät kom jag på...haha

Ne fixa det sista så jag är klar när mamma kommer!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0