Tisdag

Jaha idag skulle jag ju ha gått upp och tvättat kl 7 imorse men när jag var påväg upp så sa min älskling att jag kunde lägga mig och sova igen så kunde han gå upp och ta tvätten....guuuud vilken ängel han är...hade verkligen sovit skit dåligt inatt så jag bevde sova.

Så vid 9 gick jag upp och mamma kom vid 10 så åkte vi ner på viken en sväng och gick runt....sen hem och bar ner tv:n som mamma skulle ha! Sen dess har jag inte gjort särskillt mycket...vikt och lagt in tvätten...så en god gärning har jag ju gjort iallafall!

sen nu på kvällen har jag suttit med datan i knät och bettan i telefonen...vi har suttit och kollat stugor i sälen..dom har ju redan beställt stuga men jag och macke tyckte att det skulle vara roligare om vi kunde bo ihop eftersom att vi har bestämmt att åka upp samma vecka....men vi får väl se hur det blir....har iallafall hittat värsta stugan vi vill hyra...för ett rätt bra pris...så vi får väl se :)

Imorgon fyller min älskade mamma år...Grattis till henne! Men tyvärr så jobbar hon så det får väl bli att fira henne i helgen......på tal om helgen så känns det som att det är rätt mycket vi har inplanerat och så ska vi ju försöka att hinna med varandra med eftersom att macke åker på söndag...usch vilka tråkiga veckor jag kommer ha...bläää...MEN som tur är så infaller idas sportlovsvecka när han är borta och det är ju bra....då fåår hon underhålla mig som sjutton :)

Ne nu ska jag ner och hämta sista tvätten tänkte jag!

Puss o kram



None
Min älskade älskling♥

Lämna ett avtryck :)
Postat av: fashionholic

vilken ängel!!!

2009-02-03 @ 22:17:39
URL: http://fashionholic.blogg.se/
Postat av: Hälsoprojektet

Hej! Är du intresserad av hälsa, kost och motion? Besök då vårt projektarbete med inriktning hälsa! Vi har fått all fakta ifrån sjukgymnaster, personliga tränare, dietister och lärare inom hälsa. Välkommen in, kommentera gärna!

2009-02-04 @ 09:56:25
URL: http://halsoprojektet.blogg.se/
Postat av: jennie

vet du inte vad du ska ge din kille på alla hjärtans dag? jag har tips på min blogg:) kramar

2009-02-04 @ 17:39:51
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart vi ska umgås på lovet vännen...massor=)=)

O för alla nyfikna..jag vet va sara ska göra för hemlis hehe;) Tack för en mysdag idag vännen!!Puss puss

2009-02-04 @ 18:45:47
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0