Tisdag

Då var det tisdag igen och inte många dagar kvar nu :)

Idag har jag legat och kollat på film i soffan hela förmiddagen :) mys mys....sen gick jag till affären i det underbara vädret och sen la jag mig i soffan igen och slumrade till lite :) Men vaknade när ida skickade et sms och frågade om hon kunde komma upp ett tag och självklart så är hon välkommen! Sen så pratade vi lite och jag bestämmde mig tillslut för att följa med henne på Ljusparty! Guuuuuuuuuud va fina grejer det finns....shit alltså! så lite efter 21 var jag hemma....pratade några ord med min älskling innan han skulle lägga sig..
Sen satte jag mig med det roliga....ja RÄKNINGAR faan det finns inget som ger en så mycket ångest som det alltså! speciellt nu när man bara får a-kassa och det är ju inte mycket direkt....men men sånt är livet....typ hela min a.kassa går ju till dom här helvetes räkningarna....

Imorgon ska ida hämta uppmig så ska vi åka till Willys och handla lite...behöver ha hem lite saker så ida fråga om jag inte ville följa med henne och stprhandla imorgon....jag har ju inget annat för mig liksom :)


Just det ja...jag klickade hem mobilen idag :) Jag behövdes muntras upp lite :D :D så på torsdag så har jag den antagligen...weeeeee


Ne nus ka jag ut med Lydia och sen ska jag lägga mig och sova lite tänkte jag!

Älskar Marcus!

Puss pusss

Lämna ett avtryck :)
Postat av: jonna

Vad fick du betala för mobilen??

2009-02-25 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0