Tänker så det knakar

Ja här sitter jag med musik på högsta volym och tänker så det knakar

Har fått ett "erbjudande" eller vad man ska säga....ett erbjudande som ger en trygghet....men jag vet inte om jag är stark nog till det...sammtigigt så tänker jag att varför skulle inte jag klara av det?
Har suttit och tänkt ett tag och ja jag kan inte komma på några minus med det hela...utan bara stora plus....åhhh alltså jag tänker för mycket...men det ska nog ordna sig till det bästa jag måste tänka positivt...det klarar jag av :)


sitter och väntar på att halv 8 hos mig ska börja....


ne jag skriver mera sen!

Hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Vg

Åh vad spännande!!!

Det måste du skriva vad det är om för nått!! Nyfiknast här vettu =) om du vill o kan såklart ;)

Hoppas på det bästa för dig tjejjen!!!

2009-02-02 @ 20:14:17
URL: http://wirrevg.blogg.se/
Postat av: JOnna

Va spännande....berätta!

2009-02-02 @ 20:30:54
Postat av: Vg

Jag väntar med spänning =D

2009-02-02 @ 20:52:13
URL: http://wirrevg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0