Söndag

Ja då var det söndag...snöar för fullt utanför fönstret...mysigt :)

Igår var ju Ida och stina här hos mig...åt och spelade spel prata och åt godis och hade det allmänt as kul....vart många skrattattacker...iallafall från min sida :) Har ju inte skrattat på ett tag så det var härligt :) släppa allt och baar slappna av :)
Dom åkte väl hem runt 23-23.30 tror jag! då var det dags att krypa ner i sängen och försöka att somna...tog ett tag men tillslut så...men drömmde så där lustigt inatt med...gaaaaah jag hatart...

Idag har jag inte gjort så där as mycket direkt....bara slappat ....det är skönt det med ibland.....sov till 11 imorse :) mmmmmmm behövligt! Klippte klorna på kissen idag med...inte det lättaste men jag virrade in henne i ett badlakarn och tog fram en tass i tagen så var det klart på någraminuter...slapp ju bli riven iallafall :)

Jaha då har min babe varit borta i 2 veckor...men snart....snart kommer han hem :)

None

Kan man längta ihjäl sig?





Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0