seg morgon

Ja igårkväll sa macke att han måste börja gå upp tidigt nu varje dag så att han kommer in i det tills han ska börja jobba...visst säger jag..inga problem(Skulle vara skönt om han tog morgonpromenaden med Lydia ibland och att kanske jag får sova ut)

så jag väckte honom kl 9 och sa att det var dags att gå uppp....nu tittar jag på klockan och den är snart kvart i 11 och han ligger fortfarande i sängen...aja inte mitt problem...inte är jag väl hans mamma som ska springa och tjata på han...nej du...han märker väl själv vad klockan är när han vaknar till Liv!

Annars idag då????
Jag vet inte rikigt vad jag ska hitta på....inte vil jag gå här hemma och klättra på väggarna iallafall...men alla är ju typ upptagna...hmmm....nåt ska jag väl allt kunna hitta på....får använda min fantasi!


Ne nu ska jag gå och dammsuga och föra lite liv..haha

Puss hejjee
 

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0