Onsdag kväll

Då va det onsdag kväll och halva veckan har gått....skönt som faan....

Sitter och lyssnar på lugna favoriter och drömmer mig bort....vill att det ska vara sommar så man får lite ny energi....och lite färg på den nu bleka huden......funderar faan på att köpa ett solkort imorgon så att man kan få lite färg så man inte ser ut som en albino...man känner sig mycket piggare om man är lite gyllen brun....

Ska väl snart ta och bege mig till sängen och försöka att sova lite...har sovit så fruktansvärt dåligt dom senatse nättrna...och det har visat sig på mitt humör kan jag lova...bryter ihop för lilla minsta sak som inte går som jag vill

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0