måndag

Ja då var det måndag igen då.....i förmiddags var jag hos jonna och barnen en sväng sen hem til mamma och kolla upp mina betyg m.m

Sen åkte jag ner till Arbetsförmedlingen och satte mig ett tag och kollade lite jobb....måste ju lämna in min sökta jobb på torsdag så det var lika bra att få det gjort.....sökte jobb i norrköping,sthlm,malmö och i göteborg...är ju så illa tvungen att söka i hela landet...

Nu på eftermiddagen så har jag suttit och slitit med mitt cv och aallt som hör till...faan jag är så dålig på sånt alltså...och inte tala om det här hatade personliga brevet.....det är dte värsta jag vet att skriva ett sånt alltså!....men man måste ju så man får ju försöka och göra sitt bästa!

Inatt har katten varit självmordsbänägen tror jag....suttit och ätit på blommorna hela natten men nu har jag gett henne den här pastan så får vi hoppas att det blir bättre...men dte blir dte nog...den tyckte det var gott iallafall åt som sjutton och ville ha mer...haha

Ne nu ska jag prata lite med min älskling...sen blir det nog soffan som gäller skulle jag tro....om dte inte bli sängen...

Pusssss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0