Kvällspromenad

Ja då sitter man här och lyssnar på lugna favoriter och surfar runt lite..

Dags att gå ut snart med älsklingshunden...kvällspromenaden som gäller...så är vi redo för natten sen....får väl se hur det går att sova inatt...hoppas det går bättre iallafall....har varit sjukt trött hela dagen!

Satt och kollade på tv förut sammtidigt som jag satt och gjorde ett alla♥nsdag kort som jag ska skicka upp till min älskling! Lite mer personligare att göra själv liksom...och så är det naturligtvis kul med :) Försöker att sysselsätta mig så mycket som möjligt!

Har inte pratat med han idag...bara skickat några sms....han skickade när han låg i badet på hotellrummet :) Jäkla retsticka är han...jag vill ju med ligga i ett badkar! Speciellt idag alltså....har sån fruktansvärd mensvärk att det går ända bak i ryggen...aj aj aj säger jag bara....jag brukar inte ha sån värk...men den här gången har jag någ fått för alla andra gånger jag inte haft ont tror jag!

Var och köpte varmakoppen förut på ica...bra mellan mål så att jag får i mig lite...men det smaka ju apa alltså...fyyyy va äckligt det var...så det lär jag inte köpa någon mer gång ialalfall!

hehe alla har varit så himla söta nu...dom flesta har ringt och frågat mig idag hur det går för mig här hemma och om jag är ensam och hur jag mår osv :) Söta ni är som bryr er om mig!
Dagarna är typ inga problem...men så fort det börjar bli mörkt så kommer saknaden och ensamheten...men jag klarar det...fäller några tårar och kryper ner i soffan och kollar på tv och tänker på annat...

Nu är det promenad som gäller här!

Godnatt!



None
Älsklingspojken och älsklingshunden :)


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0