Fredagkväll

Ja nu har man varit hemma ett tag....komväl hem vid halv 9 kanske och då va det bara att gå ut med Lydia direkt!

Var ju som sagt med mamma på IKEA och fick lite smått och gott med mig hem...som vanligt när man är där :)
sen kom jag väl hem vid halv 2 kanske...ut med Lydia och ner i tvätten och styrde lte...sen åkte jag upp till mamamo pappa vid 5...busade med trollungarnaen del :) sen viod typ halv 7 så  åkte vi bort till Jonna och Magnus där vi vart bjudna på tacos...tack så hemskt mycket det var jätte gott :)

Nae känner inte att jag har någon skrivlust just nu faktiskt....

Väntar på att min älskling ska sola klart så skulle han komma in på msn sen...myyyyys!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0