God Jul

haha god jul i efterskott :)
Har firat jul 3 dagar i rad men nu är det över igen :) alltid lika skönt varje år....även om jag alltid längtar till julen liksom :)
Klockan är snart 23.30 och macke sitter och spelar xbox som han köpt :) lite kul är det måste jag hålla med om :)
Imorgon ska jag med mamma in till stan....vi ska hälsa på mormor som ligger inne på sjukan....hon fick åka in med ambulans nu ikväll för att hon hade ramlat....mamma visste inte så mycket när jag pratade med henne förut förutom att hon väntade på att röntgas....bara att hoppas att allt är bra för hon går igenom tillräckligt ändå tycker jag :(
Ne nu ska jag hoppa i säng för jag är tröööööööööööööötttt!!!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0