Tjohooooo:)

Nu ska jag strax åka till jobbet men jag ville bara skriva att jag lever:)

Snart är det fredag och det ska bli så himla kul alltså :) men förmiddagen kommer bli sressande till tusen för jag jobbar 10-22 både onsdag och torsdag så jag hinner inte göra så mycket dagarna innan den stora dagen så att säga....lägga ihop tårtorna på torsdagskvällen och fixa det mesta med dekorationerna så att det är klart......men har ni sett att det ska bli kanon väder eller?? YES säger jag bara!


Macke sitter och spelar guitarr hero nu.....fick hjälpa han med en boss nyss som man skulel spela mot och självklart så vann jag ...hehehe

Ne nu ska jag ta och gör iordning mig och dra ner till jobbet om en stund!

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0