Idag

Jaha idag tog jag med min datorn till joobbet för att hinna med att skriva in mina timmar så att jag har dom osv....glömmer liksom bort det när man är hemma...eller så drar man på det tills man glömmer det helt enkelt!
Inte så värst mycket att göra här....har väl haft några bord men man märker att säsongen är över för detta år.....känns sådär faktiskt....skönt på ett sätt men på ett annat så är det jäkligt tråkigt.

Jaha och denna vecka som kommer jobbar macke i sthlm...faan jag som är så van att ha han hemma nu liksom.....så då är man själv hela veckan igen typ.....det känns inge kul alls....igår skulle jag ha slutat vid 22 så att jag hann träffa min älskling lite innan han åker...men jg åkte på att jobba till 1 så vi han inte ses så mycket för när jag kom hem så var det ju bara att stupa i säng för att palla jobba idag igen


Jag vet att jag inte har lagt ut några bilder från bröllopet än men jag har jobbat rätt mycket och när jag väl kommmer hem så prioriterar jag inte att sätta mig vid datan direkt!
Men iallafall....bröllopet var det finnaste jag någonsin sett....underbart vackert var det och ja dopet var ju med finn fint :)
Det var en mycket yckad dag....även om det var jäkligt stressigt med tårtorna där ett tag men alla verkade gilla dom och alla var nöjda förutom jag kaske.....nöjd var jag väl men om jag hade haft lite mer tid så hade dom blivit ännu finare men dom vart så bra som som kunde bli just då :)


Ne nu ska jag ta och jobba lite kanske....


hej hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Carro

Tårtorna va KLOCKRENA, Sara, så ge dig!! O d e vad ja o Mattias tycker som betyder nått:)

2009-08-16 @ 16:32:19
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0