Världens skönatse dag

a fyy faan vad skönt det har varit ute idag alltså!

Dagen började med att jag gick upp vid kvart över 8 kanske...solen sken in och jag kunde inte somna om så då var det bara att gå upp...

sen ut med Lydia i solen och så ringde ida så hon kom förbi så vi satt här ute på bänken och mös...sen skulel jag upp till mamma o pappa och byta till sommardäck så ida hängde med upp för hon skulle vänta tills hennes mamma o pappa kom hem så vi åkte upp...inväntade mamma o pappa och så kom Magnus och busungarna *älskar dom*

sen kom även tette och Maggan förbi och fikade ute i solen...så jävla skönt!

Sen så funderade tette o jag pånär vi skulle slå ihop oss och göra nåt....så det blir på Onsdag in till sörping och mysa och Ida ska såklart med....attans va kul det ska bli!!

Fick även Magnus min kära bror att skölja av allt damm från min bil innan jag skulle åka...tvätta ville han inte men jag fick han att skölja av den iallafall :P

Bilder kommer upp underdagen!

Vi får visst besök ikväll av Anna och Emil så jag har varit nere på systemet och köpt lite öl och vin...det ska bli kul :)

Ne nu ska jag ut på balkongen och sätta mig i solen igen :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Hej på dig :) Tänkte om man skulle ta och planera lite inför den 25e ? ( om du fortfarande vill alltså)



Kram

2009-04-06 @ 13:06:05
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0