tjohooooo

Idag har jag suttit ute typ hela dagen...eller iallafall till typ 2 då solen började att försvinna från balkongen..men faaaan va varmt det va i solen alltså...gaaan höll på att smälta bort :)

sen gick jag in och bakade lite...måste j fixas tills imorgon då mamma o pappa och trollen kommer och firar mig :) så ringde Jonna mitt i allt och bjöd dit oss för födelsedagsmiddag för henne med grillat och det tackar man ju inte nej till...hoppas att mackes mage inte krånglar bara...hoppas hoppas! Lydia får självklart följa med :D

Ne nu måste jag fixa lite innan vi ska åka!


Imorgon är det ju blogg fest med...weeeeee :D eller vad säger du Sara ? :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Woohoo! Logga in på msn sen så vi kan bestämma tid och plats där vi ska mötas! :)

Nu ska det lackas naglar och vinterpälsen ska bort på hela kroppen, inpackning ska i håret och kläder ska läggas fram! Nu är det inte långt kvar!



soliga pussar från mig!

2009-04-24 @ 17:43:05
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Carro

Asså min Sara eller? ( Min o min me du fattar;) För hon skriver oxå om bloggfesten på sin blogg. Hur känner ni varandra? :S Grattis i förskott förresten;p

2009-04-24 @ 20:34:06
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0