Sååå

Nu har jag styrt lite här hemma...satt upp blommlådor på balkongen och fixat...har även laddat bilderna på tårtan så ska strax lägga in dom så får ni se :D

Var och lämnade tårtan förut och den verkade falla dom i smaken...hehe :)

Guud jag som skulle tvätta fönstren och grejer...inte gjort det än....kan man göra det nu tro?
För imorgon är det rätt fullt upp...ja jag ska nog göra det strax!

Har även beställt tid för färgning och klippning...på måndag blir det...fasiken vad skönt det ska bli...vill knappt visa mig ute nu ju :)
Beställde två klänningar från ellos förut...jätte söta var dom....hoppas dom passar bara :)

Ne nu lägger jag in lite bilder



dom här höll jag på och fixade med halva morgonen ...var trixigt att få till
 det bra


Så jäkla kul det är


Fjärlilarna på tårtan


Hjärtan i chocklad...gjorde med hjärtan och fjärilar för att  få den lite Tjejigare:)


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

SHIIIIIIITTTTT va duktig du e!! Du kanske skulle börja plugga nått sånt.. D

2009-04-09 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0