Ren och härlig

Ny sitter jag är ny duschad och trött efter promenaden...

Tog med Mig Lydia ut på min promenad imorse och vi gick på banvallen så vi var ute och gick i lite över en timma och det var så skönt så...men nack delen när Lydia följer med på mina promenader är ju att jag inte kan gå så fort som jag vill för hon blir trött och ska stanna och lukta överallt...men mysigt var det.....går nog samma sväng imorgon tror jag

Nu ligger och helt utslagen i sin bädd och sover....trött vart hon iallafall och det är ju bra!

Guuuud jag vill köpa en ny dator....vill ha en sån här ""mini-pc"
'

Här kommer några bilder från vår promenad imorse!



en liten å :)


Det fanns mycket att lukta på tycker Lydia


Det var så härligt att gå längs med ån och höra hur vattnet polrade :)


Lydia ville verkligen inte vara med på kort

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

det låter skit bra! :)

2009-04-02 @ 15:01:03
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0