Ont ont ont

Jaha vart inget bloggande igår kväll för jag var helt slut efter en hel dag i solen....bränt mig gjorde jag också men sånt hör till :) Var iallafall en jätte mysig dag uppe hos mamma o pappa igår :)

Jag går runt och haltar som faan här hemma....Imorse när jag skulle gå ut med Lydia så var hon lite för ivrig så jag halkade i trappan och har antagligen stukat foten (jag hoppas iallafall att det bara är en stukning) kan knappt gå för det bara värker i foten.,svullen och dan är den..men macke har lindat om den nu och blåst lite på den....så vi får väl se hur den är imorgon....förbannat ont gör det...nästan så jag tjuter varje gång jag måste gå


Imorgon kl 11 ska jag och fixa håret....klippa och slinga...ska nog faktiskt klippa av en bit denna gång :D Känner att jag vågar det...men jag ändrar mig säkert imorgon :)

Ne nu ska jag lägga mig i soffan med foten högt och kolla på tv!

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Aj då :( hoppas den bli bätte snart! Uscha jag behöver oxå klippa mig, blir nog att boka tid på tisdag :)



Krya på dig!

Kram

2009-04-12 @ 20:41:14
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Jonna

JÄVLA KLANTARSEL!!!! :D

2009-04-12 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0