Lydia nöjd

Ja nu är Lydia nöjd....jonna hjälpte oss igår så att vi fick hem en ny bädd till henne....Jonna är guld värd!!!!!!



Såhär såg Lydias bädd ut efter att hon ""bäddat sönder" den :D



Såhär ser nya ut...hon är så nöjd så :)


Tack igen Jonna

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Hon ser ut o trivas....O de där med o köra..

Mmmmm jo...Bara träna på att starta på 1:an...de där med "drag läget"Hahaha...men jag e stolt att jag våga köra hem första dagen! INte så svårt o växla som jag trodde....Men när vi träna va det ....-starta,åka en meter,stanna,köra iväg,stanna,köra iväg...bara för o öva på att inte få kärringstopp.. :D

2009-04-02 @ 19:39:57
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, om gillar sånt kanske det är värt att kika in på min blogg och kommentera vad du tycker?:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-02 @ 19:44:43
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0