Lördag

Vad härligt det är att vakna och se att solen skiner och det är klarblå himmel...finns inge bättre...bara hoppas att det är lite varmt ute med! Ska bara ut med Lydia och duscha sen åker jag upp till mamma o pappa och är där i solen....myyyyyyyyys :)

Igår var det fullt upp hela dagen känndes det som.....först var jag uppe hos nina med tårtan....fick kaffe och var kvar ett tag....sen vidare till jonna och Magnus där dom höll på att flytta Maggan....faaan jag vill med Flytta!!!!
sen vid typ 3 åkte jag hem till min älskling som inte alls mår bra...han har någe problem med magen som gör att så fort han får i sig något så mår han illa...stackars babe :(
Han har haft så några gånger nu men inte är det kul!

Igår tvättade jag fönstren och dom vart såååå rena och fina...kul kul!

Nae nu ska jag dra på mig lite kläder och gå ut med Lydia på morgon promenaden och sen hem och duscha och sen åka till Gusum och umgås och äta påskmiddag!

Ha det bra så skriver jag senare

Puss hejee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Nu är klänningen inhaldlat och kvällens outfit är komplett ;) nu är det bara att vänta in den 25e ;)

Hoppas solen skiner lika mycket hos er som den gör här :) Hääärligt!!!



Kram

2009-04-12 @ 10:19:45
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0