Kvällsmat

Yes nu har vi precis ätit kvälls mat...lite sent var det men va faaan :)

blev pitabröd med stekt bacon och massa gränsaker....åhhhh det blir så jäkla gott alltså...mamma och pappa gjorde det ibland när vi va små och det sitter i än :) Fast det är ju aldrig lika gott som när mamma lagar :)


Åhh alltså jag har fastnat på en grej....jag vill ha en sån här mini-pc......det vill jag verkligen ha.....blir nog att införskaffa sig en när skatte pengarna kom :)
Ingen som vill köpa min andra bärbara dator :) den är bara ungefär 1 år :D


Ne nu ska jag kolla lite tv sen blir det sängen....ska gå upp skapligt imorgon för Tette jag och Ida ska in till sörping en sväng på förmiddagen sen så ska vi hem till Tette och fika och så att Ida vår se deras nybyggda hus :) Mysigt ska det bli

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0