kväll

    • Var uppe hos Magnus och jonna och åt grillat och fyy faaan va gott det var alltså...en riktigt mästerkock är jonna :) tyvärr blev det inga kort som synd är!


      Åhhh jag känner mig så stressan inför imorgon! Måste hinna städa och grejja innan kl 1 imorgon och sen kommer mamma o lite fler....sen vet man ju aldrig när dom åker men halv 4 ska jag hoppa på bussen in till norrköping och möta Sara! så alltså säg att gästerna åker vid 2 halv 3 så där ska jag hinna laga mat, duscha,ansa benen,sminka mig,äta mat,klä om,fixa håret och hinna slänga i mig några glas vin :D gaaaah....

      Nu ska jag lägga upp ett schema som jag ska förja imorgon för att hinna allt :)

    • Går upp vid 8
    • Städa,skura golv m.m
    • göra klart tårtan
    • åka till systemet
    • Någonstans här måste jag prata med Sara och planera
    • duscha o dyl.
    • skära grönsaker till middagen och ställa in i kylen så är det klart
    • platta och fixa håret
    • GÄSTERNA KOMMER
    • Steka köttfärst
    • slänga i sig lite tacos blandat med ett glas vin
    • sminka mig
    • ett glas vin
    • klä om
    • ännu ett glas vin
    • sen är det nog bara att springa till bussen :D

    haha det där är min planering....får väl se hur den går :)

    Här kommer lite bilder från dagen :)


    Sitter på balkongen och försöker sola lite :)



    Den här bilden bjuder jag på :D



    Satt nyss och gjorde rosor och blad till tårtdekoration...ett pilljobb men
    kul är det iallafall :)


    Nej nu är det dags för sängen är helt slut! önska mig lycka till med min planering imorgon :D


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

hello, såg att du skrivit på msn :) låg och sov men tiger vår katt väckte mig så jag spragng förbi datan av en slump :) tänkte om vi skulle träffas utanför hugo imorgon ? det ligger juh precis vid buss stationen ? jag är på cup på förmiddagen men skicka ett sms så kan vi bestämma tid då :) (0737447445 mitt nummer) Nä sängen ropar! Kram

2009-04-24 @ 23:25:47
URL: http://swawrwa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack för igår!

2009-04-25 @ 06:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0