Kan man mer än skratta :)

haha jag tror jag skrattar ihjäl mig...gick in på min blogg förut och det poppade upp att jag hade olästa kommentarer, bla så fock jag denna:

"Gå och jobba kärring sluta leva på a-kassa.
Hur gammal är du? Sluta skriva som en 15 åring"


A jkag vill inte ha nåt jobb utan jag ska leva på a-kassan så länge jag lever...hahahahaha...tycker det är patetiskt att uttrycka sig om något man inte vet nåt om faktiskt...och jafg lever ju verkligen på a-kassan med...mmm visst
Denna människa undrar hur gammal jag är....haha sen att jag ska sluta skriva som en 15-åring?
Men vadå du vet inte hur gammal jag är så jag kanske är 15 och då får jag skriva såhär...shit alltså....

Var bara tvungen att visa er detta :)

Oj idag har det blivit några inlägg men hoppas ni tycker om det :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0