Härlig dag

Idag har jag haft en härlig dag med Ida och Stina

Ida kom till mej vid halv 10 och då satt vi i solen en stund sen åkte vi och uträttade lite ärrenden.....senare vid halv 11 så möte vi upp stina och gick till lilla blå och fikade...satt ute i solen...super skönt var det,,,,,tills himlen vart full med moln :( Men kul glass han vi köpa och avnjöt i solen...årets första glass :)

sen åkte vi till Auktionsbyron och kollade runt och flujmmade lite och det resulterade i de här korten :)




Ida hittade en köks soffa som hon bara ville ha i hennes kök...20kr betalade hon
för den....vilket jäkla klipp...och bekvämt sitter man i den med



Stina hittade en väldigt fin släde som hon tyckte skulle passa på hennes
balkong...så slipper hon köpa dyra stolar...i denna får ju många plats...ida fick
 föreställa en häst :)




Ida och jag hittade pälsjackor som vi bara var tvugna att köpa för det är ju
så hippt att ha ny har jag märkt! Så för 10 kr styck så är dom rätt snygga


Alltså auktions byrån är bäst...finns till och med ett gym där....stina visar oss
hur man gör när man ska träna rumpan :D




Ida tyckte att det var förbannat varmt idag så hon drog upp sin lilla solfjäder
 ur byxfickan och fläktade sig lite med den :D





Detta var ett urval av lalla flumm kort vi tog idag....en annan dag kommer mer....har bilder sen i lördags jag skulle lägga in med men det gör jag i ett annat inlägg under dagen!

Nu ska jag gå och göra någon Nytta

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Erika

hahaha ni är ju inte ett dugg söta ni tre ihop asså era TOKAR.. =)

2009-04-07 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0