GodKväll

Då har man typ vaknat till liv nu efter gårdagens bravader :)
Igår som sagt så var det ju bloggfest på palace i Norrköping....men dagen började med städning och allt som hör till eftersom atta familjen skulle komma och fira min födelsedag, lagom stressad man var hela dagen då...haha! Fick iallafall bästa presenterna av mamma o pappa och av Jonna :) 2 böcker med tårtdekorationer och recept o dyl....så jävla glad :) sen var det pengar och lotter...som jag förövrigt vann på :)
Vi fikade och barnen busade runt i lägenheten,stod på balkonen och hälsade på våra grannar :)

Runt 2 så åkte dom hem och då var det dags att sminka sig och svira om sammtidigt som man skulle få lite flytande i magen :) Satte oss sen på bussen och åkte in till stan!

Möte upp Sara vid bussstationen och gick till Hugo, taggade som vi var så tog vi ju inte det lungt med drickan direkt....det märktes när vi sen skulle gå till palace vid 8....då hade vi suttit ner och druckit från halv 6 ungefär! Satt på uteserveringen och njöt i solen :) och spelade in en del videos och jag hoppas att Sara inte lägger upp alla för en del kanske vi var lite sura på :)

Föresten så igår var det ju första gången Sara och jag träffades på riktigt liksom och vi hade så jävla kuuuuuuul!!!!

nae nu är jag inte så pigg på att skriva längre....börjar bli dåsig igen :D

Föresten så har jag fått ett jätte fint silver halsband av macke i födelsedags present! Älska dig babe!




presenten från mon babe!

Lägger in mer bilder imorgon!


Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara

Hihi filmerna ligger i tryggt förvar och kommer inte att visas hahaha ;)



Tack för i lördags stumpan!!

2009-04-27 @ 10:09:16
URL: http://swawrwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0