God kväll

Då sitter man här i sin ensamhet och glor :) Macke är ju innne i stan och ska göra mer på tatueringen och om han har tur så hinner den blir klar idag eller så får dom boka en till tid...han var skapligt nervös igårkväll och idag med för den delen....men han valde ju ett ställe som skulle göra ont att göra den på iochmed att han gör den till minne av chris,för det gjorde så ont att förlora honom! fint tycker jag! men jag lääääängtar tills han kommer hem så att jag får se hur det blev :)

Har precis suttit och lagt in bilderna från mobilen så jag tänkte lägga upp lite från när vi firade mig och lite från bloggkvällen med underbara sara! men alltså jag är inge bra på att ta kort på fyllan...hahahahaha men håll till godo alla där ute!



En halv klar tårta kl 8 på morgonen :)


den klara versionen av tårtan!


dom underbara böckerna jag fick av mamma o pappa och edwin och Hugo
dom kommer slitas med hälsan kan jag lova :)


Sötare kort får man ju leta efter :D


Detta underbara silverhalsband fick jag av min älskling :)


hahaha den här bilden bjuder jag på så in i helvete :D


Lägger upp lite mer bilder lite senare för det går trögt som faan nu!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0