God förmiddag

Idag fick jag sovmorgon till kl 10...älsklingen gick ut med Lydia och styrde lite och lät mig sova.....så tacksam är jag :)

Somnade som en gris igår när jag la mig...men jag tvingade mig själv att ligga och kolla på tv innan jag somnade för det var ju Finalen på "Herre på täppan" och jag var ju tvungen att se vem som vann!b Jag hade nästan hoppats på att hon kvinnan skulle ha vunnit men icke!

sitter nu med datan i knät sammtidgt som jag små tittar på tv! Är lite seg idag med men det ger nog med sig snart tror jag allt!

Ikväll ska jag och älsklingen mysa...laga lasagne och tända ljus och hyra film....han åker ju den 10:onde maj och eftersom att jag inte vet hur schemat ser ut så vet man ju inte om man har någon annan dag man kan mysa till det på.....så vi gör det idag utifall att det inte går innan han åker! Jag kommer sakna han sååå mycket! Min babbeeee...men förhoppningsvis så går veckorna fort eftersom att jag ska jobba så det är bara att hålla tummarna för det!

Börjar ju jobba på torsdag som sagt...och nu fram tills dess aka jag bara slöööaaaa :D för sen blir det inga slö dagar inte...sommarsäsongen drar ju igång snart...hujedamig!!!

Ne nu ska jag kolla vad som behöver handlas hem och sen röra mig till affären och sen hyra film!

Skriver mer sen!!



Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0