Dag i sörping

Ja idag har ju som sagt jag ida och tette varit i sörping! Kul som fasen hade vi....gick i lite affärer åt mat och sen gick vi till konfekthörnan och käka glass som efterätt....fast att vi va proppmätta! :D

Var ju med Tette till barnmorskan och Ida och jag höre bebisens hjärtljud ända ut till väntrummet.....det var ju ganska sådär dö häftigt :)

sen så avslutade vi sörping med att gå in på willys...ungefär sammtidigt som ALLA ndra kan man ju säga! Blev en kopp kaffe hos tette sen och gluttade i massa fotoalbum.....a men det var en härlig dag


Så nu på kvällen har jag städat lite här hemma och hunnit baka en tårta som sanna ska ha imorgon...lagt ihop den så nu står den i kylen och gottar till sig tills imorgon då jag ska dekorera den *kul kul*
Satt och kollade på renthus förut...alltså är det bara jag som får städnojja när jag kollar på det eller? Käns som att man bara vill slita ut allt och skura och damma och göra iordning....fast ändå har man inte skitigt liksom...a det där är kpnstigt!

Till en annan sak nu då.....vi har en "garderobsblomma" i fönstret i vardagsrummet och du till frågan....Hur faan kan man döda en sån? dom som ska var asååå tåliga...alltså hela är ju inte död...men en gren...hmmm...som sagt så ska dom ju vara jätte tåliga! Aja sånt är livet!

 
Imorgon ska jag fasiken ta och tvätta mina fönster för såg igår att dom tydligen var jätte skitiga...ändå är det inte länge sen som jag tvättade dom....jäkla slask väder!!

Ne nu ska jag ta och fixa lite här sen blir det fråga Olle!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: jonna

hahahahaha....jag har oxå dödat en garderobsblomma....för mycket vatten tror jag!! för den blev helt brun och slemmig!! :D

2009-04-09 @ 06:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0