Bloggfesten!

Ja jag har ju inte skrivit så mycket om den så jag tänkte göra det nu!


Jag möte som sagt upp Sara vid tågstationen,och jag märkte direkt att vi skulle ha as kul för med henne kunde jag vara mig själv :)   så begav vi oss till Hugos uteservering...satt i solen och drack drinkar rökte och snackade skit!
Sen så helt plötsligt så kommer ena servitrisen fram med 2 drinkar och sa att dom var från bartendern


Ja grön va den iallafall! Mixad mynta med is och nån sprit och vad det nu va

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om den...men ja den var ju speciell iallafall och gratis är ju gott som man brukar säga....men gott och gott




Om vi tittar på Saras min här så var den inet såå god kanske :D

men vi drack och såg glada ut iallafall..men slutsatsen var att dom iallafall skulle servera tandpetare till drinken för myntan satte sig som faan mellan tänderna...iallafall på mig...hahahaha



Här har Sara ballat ur totalt...strumpbyxorna virade runt skallen :D


men där satt vi iallafall och drack drack drack....sen vart kl 8 och vi skulle till Palace på bloggfesten....men vi satsade nog lite väl hårt på förfesten för man va lagom lullig kan jag säga!
men så kom vi iallafall till palace och jag kan ju säga såhär att jag och Sara passade inte in....eller jag lände att inte jag passade in...jag menar jag går inte i kjolar och stilettklackar och jag följer inte senatse modet....man kännde sig lite...vad ska man säga...bondig :D

Maten var väl om men ingen riktig mat vad jag tyckte iallafall men det gick ju och äta iallafall....vi var inte kvar där alls länge...gick till Hugo igen och drack dessa goda drinkar :)

nam nam nam...fast inget att rekomendera om man sitter ute och redan
fryser...hahahaha


Nae nu orkar jag inte skriva mer för nu är det Uggly Betty!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jionna

Du har inte en sån där puma eller adidasväska som du inte använder och vill sälja för en billig slant???

2009-04-28 @ 21:11:06
Postat av: johanna

HAHA då var man inte själv med att känna sig vilsen då!

Visserligen hade jag klackar o kortklänning.. men attityden och så mycket brudar är inte riktigt min melodi!

Hade inte speciellt kul. men de kanske beror på att man inte var den sorts brud som kan.. vad ska man säga..Fjolla runt.. (Inget illa menat mot dom som kan)

2009-04-28 @ 22:05:09
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0