Ont ont ont

Jag har gjort nåt med Ryggen så jag håller på att smälla av snart....det strålar från korsryggen och upp i nacken...kan inte ha huvet rakt utan måste ha det lutat åt höger sidan...blir ju lite små jobbigt men det bara värker om jag försöker att räta upp det.....usch....och Älsklingen är i danmark och jobbar så inte kan han massera mig heller......ska ta och ställa mig i en varm dusch och sen på med vetekudden och hoppas att det är någolunda bra tills imorgon när jag jobbar 10-22

Puss hejje

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Annelie

Tack:) Haha jaså gjorde hon, skitungen:) Jag var så himla nervös, aldrig mått så dåligt i hela mitt liv,. Sen när han sa att jag fick det började jag gråta:P

2008-10-04 @ 10:02:49
URL: http://whataboutnellie.blogg.se/
Postat av: Tony

Har du fortfarande ont i ryggen :)) Kan du inte berätta hur du mådde i söndags efter alla shots som du konsumera på Melkes i lördags... hörde att d blev lite tequila på Davidssons efter... din lilla svamp hehe

2008-10-13 @ 09:12:07
URL: http://www.melkeskrog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0